www.preVas.sk
Navigácia:  Domov arrow Vodný aerobik arrow Prednosti aerobiku
Hlavné menu
Domov
Cestovka
Realitka
Penzión a reštaurácia
Internet zadarmo
Plávanie
Vodný aerobik
IANTD-potápačská certifikačná agentúra
Ubytovanie v Chorvátsku
Obchod
Fotogalérie
Kontakt
Webové odkazy
Administrácia
Prednosti vodného aerobiku Tlač E-mail
  1. až 4x rýchlejšia redukcia váhy ako na suchu
  2. nedochádza k preťažovaniu kĺbov a chrbta
  3. maximálna tepová frekvencia je vo vode o 10 - 15% nižšia ako na suchu, čo je veľmi pozitívne pre kardiovaskulárny systém
  4. rehabilitačné účinky
  5. pohyb vo vode navodzuje fyzické i psychické uvoľnenie
  6. odpor vody umožňuje tréning svalovej sily i vytrvalosti
  7. nedochádza k preťaženiu vašich svalov
  8. vďaka tlaku vody na povrch tela dochádza k masážnemu efektu, ktorý prispieva k lepšiemu odbúravaniu podkožného tuku, formovaniu postavy a k prevencii celulitídy
  9. jednoduché začlenenie jedincov rôznej výkonnosti i pohybových skúseností
  10. voda odvádza 25krát viac tepla ako plynné prostredie (nepotíme sa)

Mnoho žien využíva cvičenie ako prevenciu celulitídy alebo varixov. Vo vode na nás pôsobí vztlak a pomáha s návratom krvi z dolných častí tela. Tým výrazne prispieva k väčšiemu prekrveniu pokožky a ku zlepšeniu krvného obehu. Súčasne má voda na telo masážny účinok. Všetky tieto výhody sú pre náš kardiovaskulárny systém i pokožku zdravotne veľmi pozitívne. Po cvičení nesmieme zabudnúť namazať celé telo výživným krémom, problémové partie potom krémom stimulujúcim lymfatický obeh alebo priamo proti celulitíde. Na našom trhu ich dnes nájdete mnoho. K lepšiemu prekrveniu môžete v sprche striedať, pred i po cvičení, teplú a studenú vodu alebo masírovať partie kefkou alebo žinkou. Telovú kozmetiku aplikujte od prstov a pokračujte v krúživom smere k srdcu.

Vodný aerobik je vynikajúce cvičenie pre osoby s nadváhou. Výhody sú v oblasti fyzickej - vo vode sme nadnášaní a tak nie sú preťažované kĺby a chrbtica. Vztlak vody pomáha pri cvičení rôznych cvikov a tým dosahujeme v kĺboch väčšieho rozsahu pohybu ako by sme zvládli na suchu. Telo je samozrejme i celkovo vodou nadnášané a cvičenie lepšie zvládame. Každý si zvolí tempo i náročnosť vykonávaných cvikov podľa svojich možností. Pravidelným cvičením sa pohyb vo vode neustále vylepšuje. Vo vode (vplyvom vztlaku) nie je preťažovaný náš kardiovaskulárny systém a naše srdce zvláda rýchlejšie tempo lepšie ako na suchu. Náročné cvičenie, ktoré by sme na suchu len s obtiažami zvládali, nám vo vode ide ľahšie. Vysvetľujeme to tým, že vo vode (podľa odborných výskumov) je naša tepová frekvencia o 13-15 tepov nižšia ako  na suchu.

Ďalšou výhodou vodného aerobiku, pre ženy s nadváhou a nie len pre tie,  je stránka psychická. Vo vode nie sme na očiach tak ako na suchu. Preto nejaký ten faldík na viac sa efektívne ukryje.

Zmena jedálničku a dodržovanie pitného režimu je samozrejmosťou. Pred cvičením (cca 1-1,5 hod.) by sme mali konzumovať iba ľahko stráviteľné jedlá a doplňovať tekutinu. Najlepšia je dobrá voda bez bubliniek alebo bylinkový nesladený čaj. Behom cvičenia nie je pitie bezpodmienečne nutné, telo je dostatočne ochladzované vodou. Stratenú energiu behom cvičenia stačí doplniť banánom alebo akýmkoľvek ovocím.

Meniny
Prave je 17:35 hod.,
17. august 2019 (sobota)
Dnes je v kalendári: Milica
A zajtra bude: Elena
PRENÁJOM BYTU
Dám do dlhodobého prenájmu 2 - izbový byt vo Zvolene. Kontakt 0907 111 631
Kontakt

Reštaurácia:
rezervácia posedenia a objednávky: 045/ 532 51 91, info@prevas.sk

Penzión:
rezervácia ubytovania: 045/532 51 91, penzion@prevas.sk

Kariéra

Prijmeme vyučeného ČAŠNÍKA a KUCHÁRA do reštaurácie.

info: 0918 03 99 77

Aktuálne počasie
SLIAČ
---
SLIAČ °C | BRATISLAVA °C | CAIRO °C | TUNIS °C | NAIROBI °C | RODRIGUES °C | HAVANA °C | SANTIAGO °C | SEYCHELLES °C | BANGKOK °C | DUBAI °C | COLOMBO °C | MEXICO CITY °C | ZAGREB °C | ROME °C | PALMA DE MALLORCA °C | MADRID °C | ATHENS °C | LARNACA °C | ANKARA °C | BRASILIA °C | BALI °C